Monday, December 8, 2008

pada saya....


Aaaahah!gambar saya ni hanyalah untuk kenangan sempena Majlis Anugerah Pertisa (Persatuan Artis Tempatan Sabah) 6 Dis 2008 di Hongkod Koisaan KDCA Penampang.
sebenarnya saya tak menang apapun anugerah (lagipun saya tiada pencalonan...). bagaimanapun sebagai seorang peminat dan penggiat seni di Bumi Kinabalu ini, anugerah berbentuk trofi atau pujian pada saya bukanlah segalanya.
mungkin sesetengah orang menganggap ia sebagai kayu ukur ataupun hidup mati kariernya apabila menang ataupun sebaliknya, tetapi bagi saya ia sebenarnya hanyalah satu permulaan untuk terus membuat yang terbaik.
secara peribadi saya akui, anugerah paling besar yang saya terima adalah kerjasama, komitmen serta kesungguhan yang diberikan oleh sesiapa saja dalam memastikan Pertisa terus maju dalam usaha mencapai objektif penubuhannya.
untuk itu, terima kasih untuk semua....LP

No comments: